Saturday, July 26, 2008

its not a failure~

bismillah...


tak jadi nak update esok-esok. nak update skang gak. hahah. herm.. baru ni time aku nak gerak dari jordan, ramai yg kate "jangan putus ase", "setiap musibah ade kebaikannye", "gagal skali tak bermakne gagal selamenye", etc etc.. huhuh. bukannye nak kate ape, tapi aku rase bile dah selesai urusan klua jamiah, aku rase macam nampak jalan yg cerah plak. tak lupe ucapan jutaan terime kasih kat kak sumayyah atas jasa dan budi yg telah ditabur ketike proses tersebut~ anyway, berbalik kepade al-kisah tadi. aku secare jujurnye tak pernah terase macam aku ni gagal bile pindah dari jordan. aku rase macam satu kejayaan dapat study kat tempat lain. bukannye aku suke sgt study kat jordan nih; dalam erti kate sistem die. benci gile. 'SANGAT TERSUSUN'. tambah lagi ngan org-org arab yg 'BAIK GILE' dan landskap yg ibarat 'HIJAU MATE MEMANDANG'. [note : everything in between " should be read dengan nada perli]


anyway, untuk makluman kengkorg, aku tak kecewe dengan keluar dari JUST kat Jordan tuh. so takyah nak cakap jgn kecewe, jgn sedih etc, because of that. i DO feel sedih, tapi sebab the friends and memories that i've left behind. all this 3 years of ups and downs memang akan sangat-sangat dirindui. aku sayang kamu semua!~


k la, nak sebut pasal 1st day kat sini plak. tadi g hanta repair kete. pastu g kenduri kawen bro muaz ngan adiknye mus'ab. 2-2 ni abg jr aku kat skola dulu, muawwidz. disebabkan ramai yg suruh aku letak gamba, make aku pon letak la satu lagi gamba aku. sangat skema~



pastu aku g pesta buku kat kompleks PKNS, shah alam. ni adelah kartunis majalah ujang. macam teruje gak r sebab 1st time tgk pakar melukis. power gile. kat situ aku rembat satu t-shirt blues untuk aku. pastu die bagi free 4 majalah ujang/apo!. mak aku sporting plak bagi beli majalah-majalah ni. thank you! kalau kecik-kecik dulu konfem dah kene rembat!~ hahah

herm, k r. stop dulu. nak mandi nih. kat m'sia cepat peluh. mandi skali sehari mmg tak cukup~

wassalam...

No comments: