Sunday, July 15, 2007

manusia itu orang. bukan orang-orang..

bismillah

hmm.. exam lagi 2 hari.. exam immune. kebykkan kenalan yg amik bidang medic kate susah. rase macam nak ponteng je kelas sampai exam tu nanti. tapi kang bile ya sayyid ali (tiru cakap sorg lecture yang dirahsiekan namenye. hihi) amik kedatangan, pastu bile kedatangan aku tak cukup, takleh amik exam plak.. hmm.. mungkin aku perlu lebih berdisiplin. mane ntah disiplin aku mase kat skola dulu. die dah lari kot..

so, aku tak dapat nak wat entry2 yang bombastik setakat ni. bile ade idea, mesti ade masalah teknikal. aku rase tuan bunye sistem blogspot ni tak suke kot ngan blog aku yang sangat simple-mimple dan gelap gelita, ibarat sembunyi di bawah katil sambil memejamkan mate. aku rase macam nak tuka lay out blog nih, tapi takde mase dan mood lagi. so, harap para pembace sekalian dapatla bersabar ek. lepas exam aku cube kaji sket2 pasal blog nih.

wassalam..


p/s - sbnrnye antare lain tujuan aku tulis entry tepahpe ini adalah sebagai langkah mengcover 'sesuatu' yang semakin ramai plak jumpe. tanak plak kang ramai yang susah hati pasal aku. so, mintak maap la sbb mengarut di malam hari ini..

No comments: