Thursday, July 05, 2007

going solo ..?

bismillah..

terus terang aku cakap, aku sangat2 terharu. seryes. aku ingat aku kebal, takleh terharu. takleh feeling2. rupenye bole. aku lupe aku nih manusie biase jugak..

aku ingat selame ni aku dok dlm bilik sorang2, pegi kelas sorang2, makan, minum, tido (of course la heh heh - intai bilik sebelah jap) sorang2, takde sape nak ambik tau pasal aku.. rupenye banyak lagi yang ambik berat pasal aku. memang kite nih tkleh idup sorang2, ye tak? (intai bilik sebelah lagi - hua hua hua)

tapi aku sebenarnye lebih seronok kalau aku punye masalah, aku punye sedih, sakit ati, aku sorg je yang tau. buat ape nak susahkan orang lain. diorang pon ade masalah diorang sendiri. kalau masalah aku yang bukan la sape pon dah berat camni, apetah lagi diorang yang ade macam2 tanggung jawab tu. lagi pon aku nih bukannye pandai + berkaliber + 'macho' + berdisiplin. takde faedah pon kalau ade sape2 nak kawan. bawak masalah je ade la. mungkin aku ni lebih seswai dok sorang2 je. mind my own bisnes, bak kate orang pantai barat..

but then, ni la fungsi kawan, ye tak? hmm.. kawan.. ntahla. bukan nak kate takde. ade je. banyak. yang best2 lagi tuh. tapi.. ntahla.. aku taknak kengkawan aku susah sebab aku. bia la nanti, kalau dh sedie, aku carik 'sorang', share sume mende. bukan tanak share ngan sape2 skang. tapi aku rase kalau aku share, orang len tu pon mesti la share ngan aku jugak. susah skang nih nak jumpe sape2 yang sudi share ngan aku masalah die.. aku tak salahkan korang.. aku pon susah nak share ngan orang.. hiii.. payah kan jadik manusie nih?

k la. ape ntah aku melalut nih. cume nak bagi ade isi baru je kalau korang datang ziarah. sorila tak hidang kopi ngan karipap. sebok plak nak mesyuarat agung nih. naseb baek name aku tak naik. kang kalau ade sape2 nak suruh aku jadik ajk, aku nak tolak r. nak fokus kat stadi plak.

wassalam..

No comments: