Monday, July 23, 2007

kene tag..

bismillah

tadi aku pegi blog sesorang ni, karim (bukan nama sebenar). bace r entry die. aku pon tak paham sangat pekemende yang diorg tgh maen tu. tapi tgk2 ade name aku plak. die suruh aku listkan kat blog 6 perkare pelik pasal diri aku, pastu tag 6 orang lain plak.. sebagai meraikan die nih (kang kecik ati plak), aku pon tulis la jugak..

6 PERKARE PELIK PASAL AKU (aku rase, manede mende pelik pasal aku.. tapi aku tulis jugak la)

1. aku suke bele binatang
mungkin sebab binatang ni mood die consisten je. pastu macam tak pernah boring ngan aku, asal aku bagi die makan ngan minum tiap hari.

2. aku suke tengok orang lain suke ati
walaupu aku kene susah-susah, tapi bile aku tengok orang lain senang hati, rase macam ilang plak yang susah-susah tu..

3. aku tak suke ingat mende-mende
sebab tu r aku jarang gile sambut besday orang lain. sebab tu jugak aku slalu lupe baya hutang orang len. sebab tu jugak aku kureng sket bile masuk alam medic nih. tapi sebab tu jugak aku jarang ingat kesalahan-kesalahan orang lain. peristiwe-peristiwe yang tak best, etc..

4. aku susah nak bangun dari tido
memang dari asrama lagi, aku memang payah gile nak bangun. ni skang dok sorang-sorang dalam bilik, takde orang pedulik, lagi la..

5. aku suke bawak kete time hujan ngan time malam
sesetengah orang tak suke bawak kete time-time camni. tapi bagi aku, time ni la paling best nak bawak kete. tengok pokok-pokok, rumput-rumput, jalan-jalan, sume bersih. macam baru siap. sejuk plak tu..

6. aku tak suke jalan sorang-sorang malam-malam
bile aku nampak je mende pelik, dalam otak aku tros terbayangkan segale jenis hantu yang dicipte oleh otak aku sendiri. bile pikir-pikir balik, rase macam bodo plak. takutkan diri sendiri buat ape?

k r. aku pon tak pasti mende-mende tu pelik ke tak. but we are who we are. as long as i'm happy, i dont really care what others think of me..

wassalam


p/s-aku malas nak tag org lain, sbb aku memang tak suke msg2 berantai nih..

No comments: