Monday, January 08, 2007

my 'life'space

bismillah..

sebenarnye nak update blog nih tapi otak macam tgh berserabut, tak tau nak pikir jelas2. so, aku terus capai henset aku, snap gamba bilik aku nih, edit2 sket, pastu tayang kat korang. saje je nak bagi org lain tau cmne gaye idup aku kat sini. bukan nak riak, tapi at least nnti kang org len (esp yg dok kat M'sia tu) tau r cmne 'sarang' aku skang. ye tak? :p


so, macam ni la lebih kurang situasi bilik aku. dulu aku dok berdue, share bilik ngan aiman. tapi skang aku dok sorg sbb kat umah baru ni, bilik die bosa. ade ruang tamu lagi. sobah (heater) takde, sbb dulu share ngan aiman. aku malas nak pegi beli baru (bukan takde duit ye kawan2). karpet tu pon aku pinjam kat aiman sbb die tak pakai. pastu langsir tu aku ngan aiman beli time raye. saje nak merase suasane raye. meriah gak r. pastu ade katil, tempat bersemayam aku hari2an. oh ye. tak nampak lak selimut tebal aku ek? takpe r. aku dah malas nak snap lagi. yg penting tebal. tebal dan berat. kalau aku nak tgk movie, aku sengetkan laptop tu mengadap katil, pastu aku sorok dalam selimut sambil layan movie. puas ati r. slalu pon aku bace buku atas katil je. sejuk weyh.

ok r. aku rase tu je dulu kot. senang2 kang, dtg r bilik aku, tgk sendri. ok, nak kene gi klas ni, animal health (subjek fav aku); next week lawatan gi spital haiwan, tgk2 :p

wassalam..

No comments: