Thursday, September 06, 2007

one post that marks the end of all

bismillah..

haha. poyo kn tajuk post kali nih? macam name masakan plak.. tapi tu la, aku rase macam dah makin malas nak tulis kat sini.. macam dah makin tak semangat.. if only..

post kali nih aku nak cite sket ape aku wat, ape aku rase sepanjang summer break aku kali nih.. nak bace, bace. tanak sudah. nak entry best-best, wat sendiri.

aku pindah masuk rumah halfi ngan ijat nak tau sbb pe? aku rase selain aiman, aku dah takleh masuk ngan dak-dak umah aku yg len. since aiman dah pindah klua (die kawen), aku pon macam dah tawar hati nak stay. ntahla.. aku rase macam selalu sangat aku nih lari dari masalah. ade masalah je, lari. ade masalah je, lari. lari je, ade masalah. hadoi.. aku pon kesal ngan diri aku sendiri.. ntahla.. aku rase aku nih macam tak betul-betul bersedie lagi kot nak hidup oversea. aku rase macam kecik sangat.. rase macam semut..

aku tak amik ikmal bab ni aku malas sket nak cite ngan korg..

sambutan student baru hmm.. makin bertambahla budak melayu irbid yg aku tak kenal.. tapi aku suke wat keje sambutan tu.. bole tolong-tolong.. tapi, disebabkan aku nih tak lepas tahun, maka aku disingkirkan. bile aku nak tolong, diorg suruh bace buku. kalau ade function ke, sambutan merdeka ke ape, aku tak tau. takde sape nak ajak. aku kene bace buku. come on la. aku tak amik ikmal. bayangkanla, ape aku nak buat? terperap kat irbid, takde sape nak ajak wat ape-ape, tolong ape-ape. bodoh sangat ke aku ni? teruk sangat ke aku nih? last-last, aku pilih utk men game 24 jam. sekurang-kurangnye aku tak mati kebosanan.. aku tau sape aku.. aku pon tau korg sape.. untung ade budak-budak rumah baru aku nih..

tu je kot. ntahla..

wassalam

No comments: