Thursday, September 13, 2007

Chapter 2

bismillah...

hari aku rase morale aku macam 'up' sket.. 1st day Ramadhan.. sedar tak sedar dah 3 kali aku pose kat negeri arab nih (kalau best takpe).. kali ni Ramadhan datang time musim baru nak stat winter. tahun depan mungkin awal sket, stat time summer.. matila aku hari-hari mandi kat swimming pool. haha.

kelas nak stat dah ahad nih. aku kene stat set minda ngan biological clock aku sebab aku amek klas pagi.. pukul lapan tu.. kene plak musim sejuk.. (adeih) life goes on, bak kate org tue2. aku rase ape jadik pon, aku kene harung jugak. pejam mate, jalan.. (harap aku dibagi kekuatan untuk jadik student paling best tahun nih.. <- motto tahun nih)

aku nih jenis yg suke wat keje.. tak kesahla keje ape, asal aku wat sesuatu. sbb tu kalau aku takde mende sangat nak wat, aku pi men game sampai muntah-muntah.. at least otak aku bergerak. mind exercise. skang nih klas nak stat, aku nak cube sibukkan diri ngan study. rumah dah best. buku dah cukup. housemate pon ok. yang jadik penghalang skang ni aku, ngan selimut tebal aku (sejuk nanti)..

Ramadhan.. hmm.. kalau macam tahun-tahun sblom nih, 1st 2 weeks aku semangat gile bace quran sume.. dah lame-lame tuh, lemau plak. terawih pon kadang-kadang miss.. so, azam aku kali nih,.. cam biase la. korang pon boley agak kot. malas aku nak tulis ayat poyo-poyo nih.. meluat..

k la, tu je dulu kot. sekadar nak hapdet diri aku kat 'diari' aku nih. oh ye, satu lagi. aku tengah blaja how to let something go.. walaupun sesuatu tuh sangat-sangat berharge bagi kite, kadang-kadang tibe mase untuk kite lepaskan. tibe mase untuk kite move forward. and still, life goes on..

wassalam...

No comments: